Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A

Podsumowanie i zakończenie

Informatycznego Projektu Gimnazjalnego

W dniu 18.05.2018r. w sali komputerowej nr 16 nastąpiło uroczyste podsumowanie i zakończenie Informatycznego Projektu Gimnazjalnego. W projekcie brało udział czterech uczniów gimnazjum z klasy IIg: Łukasz Staś, Jakub Niemiec, Dominik Synówka oraz Michał Szczerba. Uczniowie przygotowali w ramach projektu w środowisku Scratch 2.0 komputerową grę platformową pt. "Latająca papuga".
Na prezentację gry zostali zaproszeni uczniowie z kl. IIg, IIh oraz z klasy IIIg wraz z uczącymi ich nauczycielami. Po krótkim scharakteryzowaniu projektu i omówieniu interfejsu gry, koledzy i koleżanki z zaproszonych klas a także nauczyciele mogli osobiście na swoich komputerach przetestować prezentowaną platformówkę.
Projekt jest klasyczną zręcznościówką, która od gracza wymaga refleksu, koordynacji ruchowej i wzrokowej. Przechodząc kolejne poziomy gry zdobywamy coraz więcej punktów, ale należy uważać na napotykane przeszkody, z którymi zderzenie kończy rozgrywkę.
Nad grą uczniowie pracowali na zajęciach Mistrzów Kodowania, zajęć poświęconych nauce programowania, pod okiem p. Bogdana Życha, który był opiekunem merytorycznym projektu.
Opisany wyżej projekt miał na celu przede wszystkim pogłębianie i rozwijanie nabytych umiejętności kodowania w języku Scratch 2.0, miał też zachęcić młodych ludzi do sięgania po różne środowiska i techniki programistyczne, które można wykorzystywać do tworzenia własnych gier czy też aplikacji.

inf projekt gim2018

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii