baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A
Godziny dostępności nauczycieli rok szkolny 2023/2024
lp Nauczyciel Dzień tygodnia Godzina (od- do) - 60 minut Miejsce/sala
1 Adamczyk Małgorzata Piątek 8.50 - 9.50 13 za stołówką
2 Babicka-Mrzygłód Mirosława Poniedziałek 15:20-16:20 20 za stołówką (poligrafia)
3 Babicki Maciej- Ksiądz Wtorek 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
4 Bedorf Bożena Piątek 11.30 - 12.30 pokój nauczycielski
5 Betler Joanna Wtorek 15.20-16.20 7
6 Bobkowska Agnieszka Środa 8.50-9.50 11a
7 Borowska Agnieszka Poniedziałek 14.30-15.30 2
8 Bura Alicja Poniedziałek 10.35- 11.35 19
9 Czuryło Małgorzata Piątek 11.35- 12.35 pokój nauczycielski
10 Dąbrowska Anna Środa 8.00-8.45 13
11 Drewniak Krystyna Czwartek 12.45-13.45 14
12 Gadomska-Rataj Agnieszka Wtorek 8.45-9.45 18
13 Gajewska Elżbieta Poniedziałek 9:40 - 10:40 pokój nauczycielski A
14 Gawrysiak Małgorzata Piątek 9.40 - 10.40 pracownia krawiecka
15 Grochowska Alicja Środa 10:35 - 11:35 pokój nauczycielski
16 Gutowska Zofia Piątek 14:15 - 15:15 26
17 Jasłowska Barbara Poniedziałek 11:45-12:45 9
18 Kacperski Stanisław Środa 9.40.-10.40. 13 sala doradztwa zawodowego
19 Kaczmarczyk Katarzyna Poniedziałek 11.45-12.45 Gabinet Biofeedback
20 Kapturczak Małgorzata   Zwolnienie lekarskie Zwolnienie lekarskie
21 Kawczyńska Małgorzata Piątek 11.40-12.40 Pokój nauczycielski
22 Kędzierska Agata Czwartek 11.40-12.25 Pokój nauczycielski
23 Koczorowska Joanna Poniedziałek 14,25-15,25 27
24 Kolany Marcin Środa 10:45-11:30 stołowka informatyczna
25 Kopa Renata Poniedziałek 13.00-14.00 biblioteka
26 Kościańska-Bury Marta Środa 12:30-13:30 Pokój nauczycielski
27 Kowalczyk Beata Środa 15:00-16:00 biblioteka
28 Kowalczyk Marta Piątek 8.50-9.50 sala gimnastyczna
29 Kruk Agnieszka Środa 11:30- 12:30 pokój nauczycielski
30 Kurcab-Kościańska Anna Poniedziałek 13:40-14:40 gabinet dyrektora
31 Kurkianiec Kamil Czwartek 13.30.-14.30 sala gimnastyczna mały pok.naucz.
32 Kwacz Barbara Poniedziałek 10:30-11:30 świetlica
33 Kwiecień Grażyna Czwartek 15.30 - 16.15 pokój nauczycielski
34 Lach Hanna Czwartek 13-14 pokój nauczycielski
35 Laskowska-Maslany Alicja Poniedziałek 14.35-15.35 sala nr 29
36 Lewandowska Małgorzata Alicja Poniedziałek 09:45 - 10:45 sala nr 21a ( sal przy 19a)
37 Lewandowska Małgorzata ( wicedyrektor) Wtorek 14.30-15.30 gabinet wicedyrektora
38 Łopacińska Iwona Czwartek 10.35-11.35 pokój nauczycielski
39 Łotysz Anna Czwartek 12.45-13.45 24
40 Łyko Joanna Poniedziałek 11.35.-12.35. pokój nauczycielski (4)
41 Maćkowiak Damian Czwartek 14.30-15.30 sala nr 18
42 Maluga Małgorzata (psycholog) Czwartek 15.00-16.00 gabinet psychologa
43 Miłek Elżbieta Poniedziałek 13.30-14.30 Sala gimnastyczna
44 Moroz Marcin Poniedziałek 15.20-16.20 Sala gimnastyczna
45 Moskalewicz Elżbieta Czwartek 10.40-11.40 Sala gimnastyczna
46 Musiał Agnieszka   12.25-13.25 24
47 Nowak Jowita Poniedziałek 10.35-11.35 pokój nauczycielski
48 Nowysz Urszula Wtorek 14.25-15.25 pokój nauczycielski
49 Okolus-Furtak.A Poniedziałek 9.45 - 10.45 pokój nauczycielski
50 Osiejuk Małgorzata Piątek 9.45-10.45 1
51 Otolska Anna Wtorek 11.30-12.30 pokój nauczycielski
52 Pająk Agata   urlop do 29.10.2023  
53 Pabian Ireneusz Poniedziałek 8.50-9.50 sala gimnastyczna
54 Pabian Małgorzata Poniedziałek 14.30-15.30 sala nr2
55 Prajzendanc Iwona Czwartek 11.30 - 12.30 sala nr 1
56 Pruska-Nieroda Renata Czwartek 14:00 - 14:45 6
57 Przybylska Katarzyna Środa 13:35-14:35 sala nr 13
58 Radomska-Bączyńska Elżbieta Wtorek 13.40-14.25 sala 9a
59 Różyczka Elżbieta Wtorek 10.30-11.30 sala gimnastyczna
60 Rudzik Elżbieta Środa 11:30- 12:30 pokój nauczycielski
61 Rudzka Katarzyna Piątek 8.00-45 pokój nauczycielski
62 Rybczyńska Magdalena Czwartek 11:30:00-12:30 30
63 Salska Agnieszka Środa 12:45-13:45 pokój nauczycielski
64 Sawicka-Heintz Urszula Poniedziałek 12:45-13:30 pokój nauczycielski
65 Schonenberg Mariola (pedagog) Czwartek 7:30-8:30 gabinet pedagoga nr 16
66 Sikorska Monika Poniedziałek 11.40-12.25 pokój nauczycielski
67 Silska Anna Piątek 11.40-12.25 pokój nauczycielski 2
68 Skupińska Beata Wtorek 11.40-12.25 pokój nauczycielski
69 Stolarczyk Magdalena Wtorek 13.40-14.25 sala nr 11a
70 Szczecińska Joanna Wtorek 15.30- 16.30 gabinet wicedyrektora
71 Szyłańska Katarzyna Poniedziałek 7:50-8:50 mała świetlica
72 Szymańska Ilona Poniedziałek 11.40-12.25 stolarnia
73 Szyszka Monika Piątek 10.30 - 11.30 pokój nauczycielski
74 Śmigielska Urszula Piątek 10.30-11.30 pokój nauczycielski
75 Trześniewska Justyna Poniedziałek 8.30 - 9.30 Świetlica
76 Widerowska Marta Czwartek 11.30-12.30 pokój nauczycielski
77 Witos-Szałęga Katarzyna Wtorek 13.30-14.30 pokój nauczycielski
78 Woźniak Renata Piątek 11.30-12.30 sala nr 21a
79 Wróblewska Anna Środa 12:30 - 13:30 14
80 Zakrzewska Justyna Środa 10-30-11-30 pokój nauczycielski
81 Zawadzińska Dorota Piątek 10.30-11.30 sala 18a
82 Zdanowska Agata Wtorek 08.30-09.30 świetlica
83 Żuchlińska Joanna Wtorek 11.30-12.30 pokój nauczycielski
84 Żych Beata Poniedziałek 10.45-11.30 pokój nauczycielski
85 Żych Bogdan Środa 11.40-12.40 pokój nauczycielski

Uwaga ! Uwaga!

Miło nam poinformować , że w naszej szkole powstał pierwszy  BLOG!

Zapraszamy do śledzenia wpsów na Blogu Młodych Adeptów Chemii.

Blog prowadzony jest przez uczniów z koła chemicznego w SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie.

Opiekunem koła jest mgr inż. Monika Sikorska.

Gratulujemy pomysłu! Będziemy śledzić poczynania młodych chemików.

Kliknij i zobacz najnowsze wpisy!

 

 

 

Stargard, dnia 13 listopada 2017 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: Dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.

I . ZAMAWIAJĄCY

Szkoła / Gmina Miasto Stargard

Adres Szkoły

Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi

Osiedle Zachód A5

73-110 Stargard

NIP Szkoły 8542228873

II.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK, zgodnie z poniższą specyfikacją:

  1. Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65 lub 75 cali. - 1szt.

Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia będzie dostarczony na adres Zamawiającego, zamontowany, najpóźniej do 13 grudnia 2017 r, dodatkowo zostanie przeprowadzone szkolenie nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi oprogramowania i  sprzętu, w terminie najpóźniej do 31 stycznia 2017 r.

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

            Oferta powinna być:

  1. Opatrzona pieczątką firmową;
  2. Posiadać datę sporządzenia;
  3. Podpisana czytelnie przez wykonawcę.

Oferta powinna zawierać:

  1. Wartość oferty (wartość netto, brutto) w podziale na pozycje wymienione
    w formularzu ofertowym;
  2. Adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP.
  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  1. Termin złożenia oferty: do 27 listopada 2017 r., do godziny 16:00.
  2. Ofertę sporządzoną w języku polskim zawierającą pełną nazwę oferenta, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, cenę przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Do oferty należy załączyć skan wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
  3. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.zsostargard.pl
  1. OCENA OFERT

Jedyne kryterium stanowi cena, której waga wynosi 100 %.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą elektroniczną oraz zamieści na stronie internetowej pod adresem: www.zsostargard.pl
  2. Zamawiający podpisze z Oferentem stosowną umowę na wykonanie usługi.

VIII.      DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela p. Joanna Szczecińska pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W załączeniu:

  1. Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia,
  2. Załącznik nr 2 Formularz ofertowy,wersja doc    Wersja pdf
  3. Załącznik nr 3 Wzór umowy,
  4. Załącznik nr 4 Wzór protokołu odbioru,
  5. Załącznik nr 5 Warunki gwarancji.

"Wolność po mojemu" to projekt Muzeum Archeologiczno – Historycznego  w Stargardzie, w którym wzięła udział drużyna z kl. V b pod opieką Pani Renaty Pruskiej - Nierody. Reprezentanci naszej szkoły 9 listopada 2018 roku przemierzali ulice w centrum Stargardu w poszukiwaniu różnych  aspektów wolności: wolności słowa, wolności wyznania, wolnych wyborów.  Poznawali aspekty patriotyzmu lokalnego i z wielką dumą okazywali go podczas spaceru. Efektem końcowym projektu jest przygotowany film.

Nasz film znalazł się wśród 5 najlepszych! Ostatni etap konkursu to głosowanie na Facebooku i Instagramie. 

Prosimy o Wasze głosy!

Obejrzyjcie film- Naprawdę WARTO i zagłosujcie!

Liczą sie tylko głosy oddane na Facebooku i Instagramie. 

Nie głosujemy Na Youtube!

 

 

 

                                                                 

 KONKURS PLASTYCZNY !

Różnimy się od siebie wyglądem, charakterem, zdolnościami. Każdy posiada coś, czym może obdarować innych: szczery uśmiech, dobre serce, silne dłonie, spokojny głos... Każdy z nas jest inny, lecz tak samo wartościowy. Gdyby wszyscy posiadali to samo, czy bylibyśmy sobie nawzajem potrzebni? Gdyby wszyscy byli tacy sami, świat nie byłby ciekawy. I może wcale nie wydałaby się piękny.

W związku ze zbliżającymi się obchodami Szkolnych Dni Integracji ogłaszamy

konkurs plastyczny p.t. „Piękno tkwi w różnorodności”,

który ma na celu przybliżenie uczniom naszej szkoły idei integracji,  gdzie każdy powinien czuć się wyjątkowy i może coś od siebie podarować innym. 

Prace plastyczne podejmujące te zagadnienia mogą być wykonane w dowolnej technice:

 - przestrzenne (plastelina, modelina, masa solna, glinka, papier, surowce wtórne) nie przekraczające rozmiarów 20x30x15 cm

- na płaszczyźnie technika dowolną (np. rysunek, malarstwo, collage, sgraffito)

Prace można wykonać indywidualnie (format A4, A3 na płaszczyźnie ) lub w parach (format A3 na płaszczyźnie).

Należy je opisać podając tytuł, imię/imiona i nazwisko/nazwiska autora/autorów, wiek, klasę. Podając powyższe dane osobowe rodzice lub opiekunowie prawni zgadzają się na ich publikację na stronie internetowej szkoły.

Termin oddania prac do 30 listopada 2017 – wychowawcom klas. Wychowawcy przekazują prace do pokoju nauczycielskiego do 1 grudnia br. Po tym terminie nastąpi wyłonienie zwycięzców w poszczególnych kategoriach wiekowych (kl. I-III, IV-VII,  gimnazjum) oraz ogłoszenie wyników konkursu. Rozdanie nagród nastąpi na apelu wychowawczym podsumowującym pierwszy semestr roku 2017/18.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie.

Dyrekcja oraz nauczyciele

Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie