baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A

pierwszy dzien wiosny 22 tyt

    21 marca klasy I-III z wielką radością powitały Pierwszy Dzień Wiosny. Wychowawczynie przygotowały im mnóstwo ciekawych atrakcji m. in. quizy o tematyce wiosennej, sporządzanie pysznych i zdrowych deserów owocowych, zakładanie ogródka klasowego, wykonanie Marzanny, malowanie Pani Wiosny.
    Ten dzień jest nie tylko kolorowy z powodu pierwszego dnia wiosny. Tego dnia, jak co roku obchodzimy Dzień Kolorowej Skarpetki. Kolorowe skarpetki to symbol solidaryzowania się z osobami z Zespołem Downa. Celem tej akcji jest podniesienie świadomości na temat tego, czym jest Zespół Downa, a także uwrażliwienie na potrzeby osób nim dotkniętych.
Pierwszy Dzień Wiosny w klasach najmłodszych:
Klasa 1a - Zakodowane dywany Pani Wiosny- zabawy matematyczne, oglądanie filmów edukacyjnych o zwiastunach wiosny, wykonanie plakatu o wiośnie.
Klasa 1b - Założenie miniogródka - sadzenie wiosennych kwiatów. Klasowy Turniej Wiosenny - konkursy matematyczno - przyrodnicze. Pamiątkowe zdjęcia.
Klasa 1c - Film edukacyjny "Zwiastuny wiosny”, quiz i zagadki wiosenne. Zabawa "Prawda czy fałsz” czyli co wiem o Dniu Kolorowej Skarpetki. Kolorowanie skarpetki przy muzyce "Cztery pory roku. Wiosna” Vivaldiego.
Klasa 2a - "Deserowo, ale zdrowo” - wspólne przygotowanie owocowych deserów i ich degustacja. Zagadki i rebusy związane z zwiastunami wiosny. Świętowanie Dnia Zespołu Downa poprzez założenie kolorowych skarpetek nie do pary.
Klasa 2b - Wykonanie Marzanny - Uczniowie podzieleni na dwie grupy, stworzyli piękne Marzanny, wykorzystując różne materiały plastyczne, np.: bibułę, wycinanki, włóczki.
Klasa 3a - Różne zagadki i zabawy związane z zwiastunami wiosny, wykonanie prac plastycznych w grupach pt. "Idzie Wiosna”, spacer po okolicy wokół szkoły z kolorowymi balonami i szukanie zwiastunów wiosny.
Klasa 3b - Filmy edukacyjne: "Zwiastuny wiosny”, "Wiosna + zadania dla dzieci”. Wykonanie w grupach prac plastycznych na temat: "Wiosna wokół nas”.
Klasa 3c - Spacer po okolicy w kolorowych skarpetkach, szukanie zwiastunów wiosny, uświetnienie jej grając na instrumentach perkusyjnych, malowanie w grupach pani Wiosny, quiz klasowy pod hasłem "Oznaki wiosny", pamiątkowe zdjęcia.

materiał nadesłała p. Katarzyna Przybylska

pierwszy dzien wiosny2022

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

 

III miejsce w Międzyszkolnym Konkursie pod hasłem „Życie i twórczość Astrid Lindgren” oraz II miejsce w konkursie plastycznym - „Wioska Bullerbyn”

    16 marca 2022 roku w Szkole Podstawowej nr 7 odbył się Międzyszkolny Konkurs pod hasłem „Życie i twórczość Astrid Lindgren”. Reprezentaci naszej szkoły Leonard Drapała z klasy IIIc i Tomasz Jakubczak z klasy IIIb zajęli III miejsce. Chłopcy wykazali się znakomitą znajomością książek:„Dzieci z Bullerbyn” i „Emil ze Smalandii” oraz wiedzą na temat życia i twórczości Astrid Lindgren.

    Tomasz Jakubczak z kl. IIIb zajął II miejsce w Międzyszkolnym Konkursie Plastycznym twórczości Astrid Lindgren pod hasłem „Wioska Bullerbyn”.

    Laureatom serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!

materiał nadesłała p. Katarzyna Przybylska

miedzyszk konk astrid ling2022

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Szkolny Konkurs Twórczości Astrid Lindgren

    9 marca 2022r. odbył się Szkolny Konkurs Twórczości Astrid Lindgren pt. „Bohaterowie książek Astrid Lindgren” dla uczniów klas III. Głównym celem konkursu jest przede wszystkim zachęcanie dzieci do czytelnictwa i rozbudzanie pasji czytania. W konkursie wzięło udział 10 uczniów z kl. IIIa, IIIb, IIIc. Uczniowie samodzielnie rozwiązywali test sprawdzający ich wiedzę w zakresie przeczytanych książek: „Dzieci z Bullerbyn” i „Emil ze Smalandii” oraz znajomości biografii pisarki.
W konkursie zwyciężyli::
I miejsce – Leonard Drapała z kl. III c
II miejsce – Tomasz Jakubczak z kl. III b
III miejsce – Oskar Siewierski z kl. III c
Uczniowie: Leonard Drapała i Tomasz Jakubczak będą reprezentowali naszą szkołę w Międzyszkolnym Konkursie pod hasłem „Życie i twórczość Astrid Lindgren” zorganizowanym przez nauczycieli ze Szkoły Podstawowej nr 7 w Stargardzie.
Laureatom serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!

Organizatorzy konkursu: Beata Kowalczyk, Katarzyna Przybylska.

konk twor astrid lind 2022

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

 

Szkolny Konkurs Plastyczny

dotyczący Twórczości Astrid Lindgren

    3 marca 2022r. został rozstrzygnięty konkurs plastyczny dla uczniów klas III pod hasłem „Wioska Bullerbyn”. Uczestnicy konkursu zapoznali się boharerami książki „Dzieci z Bullerbyn” i ich miejscem zamieszkania, a następnie wykonali wybraną przez siebie techniką pracę plastyczną pt. „Wioska Bullerbyn”. W konkursie uczestniczyło 11 uczniów z kl. IIIa, IIIb, IIIc. Uczestnicy konkursu wykonali piękne prace.
I miejsce – Tomasz Jakubczak z kl. IIIb
II miejsce – Nikola Mizerek kl. z kl. IIIa
Antonina Muzal z kl. III b
Leonard Drapała z kl. IIIc
Kacper Niciński z kl. IIIb
Oskar Siewierski z kl. IIIc
Magdalena Salamon z kl. IIIa
III miejsce – Antoni Jakubowski z kl. IIIb
Patryk Winckowski z kl. IIIa
Oliwier Dorosławski z kl. IIIa
Praca Tomasza Jakubczaka wzięła udział w Międzyszkolnym Konkursie Plastycznym zorganizowanym przez nauczycieli ze Szkoły Podstawowej nr 7 w Stargardzie.
Laureatom serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!

Organizatorzy konkursu: Beata Kowalczyk, Katarzyna Przybylska.

konk plast2022

 

 

 

1a prowadzona metodą M.Montessori

    Tak sylabizujemy. Zgodnie z założeniami pedagogiki M. Montessori „Pomóż mi zrobić to samemu” uczniowie pod okiem swoich nauczycielek same poszukują rozwiązań pozwalających osiągnąć zamierzone cele.

materiał nadesłała p. Marta Kościańska-Bury

montessori 03 2022

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii